Mjesto dobrih putovanja
 

Ovdje možete pronaći najčešće postavljanja pitanja i odgovore, koji su regulisani Pravilnikom o radu Autobuske stanice Podgorica. Ukoliko Vaše pitanje nije na ovoj listi, kontaktirajte nas.

Q: Da li se vozna karta može kupiti u autobusu?

A: Prije izlaska na peron i ulaska u autobus putnik je, u skladu sa odredbama Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju, obavezan na šalteru kupiti voznu kartu za željenu destinaciju.

Q: Čemu služi peronska karta?

A: Peronska karta omogućava samo izlazak na peronski dio stanice radi dočeka i ispraćaja putnika ili druge potrebe, i ne može se upotrijebiti za ulazak u autobus.

Q: Uslovi za povraćaj kupljene karte.

A: Povraćaj novca za kartu kupljenu na šalteru autobuske stanice izvršiće se ako:

  • Prevoznik otkaže polazak na lilniji za koju je karta kupljena;
  • Prevoznik prijavi kašnjenje od najmanje 30 minuta u odnosu na red vožnje;
  • Unutar 30 minuta prijavljenog kašnjenja postoji polazak drugog prevoznika ka željenoj destinaciji;

Kupljena karta se refundira u punom iznosu.

Q: Putnik nema pravo na povraćaj kupljene karte

A:

  • Ako izgubi voznu kartu;
  • Ako je proteklo više od 20 minuta od polaska autobusa;
  • Ako je putnik, svojom krivicom, otputovao autobusom drugog prevoznika, umjesto onog za kojeg mu je izdata karta;

Izuzetno, i u slučaju postojanja drugih, opravdanih razloga, šef saobraćaja na autobuskoj stanici može odobriti povraćaj novca za izdatu kartu.

  • English
  • Deutsch
  • Italiano
  • Russian

 

AUTOBUSKA STANICA PODGORICA

Trg Golootočkih žrtava 1, MNE 81000 Podgorica
Tel: (+382 20) 633 010, (+382 20) 621 287
Fax (+382 20) 620 910, (+382 20) 601 998
busterminal@t-com.me, www.busterminal.me